Обмін та повернення

Чи можливий обмін або повернення товару?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки відповідно до "Закону про захист прав споживача".

Щоб скористатися цією можливістю, переконайтеся, що:

  1. Товар не використовувався і не має слідів використання, таких як подряпини, сколи, потертості. Програмне забезпечення також не повинно бути змінено тощо.
  2. Товар повністю укомплектований, і цілісність упаковки не порушена.
  3. Всі ярлики та заводське маркування збережено.

Іншими словами, у вас є право обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо він не відповідає вашим очікуванням за формою, габаритами, кольором або іншими причинами, за умови, що він не використовувався, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби , ярлики, а також документ про покупку.

Обмін або повернення товару неналежної якості можливе за наявності висновків/акту сервісного центру авторизованого виробника товару, за винятком випадків порушення правил експлуатації.

Повернення коштів при поверенні товару відбувається впродовж 2-3 днів.

Відправка товару на обмін відбувається впродовж 2-3 днів.

Які товари не можна обмінювати (повертати)?

Не можна обмінювати (повертати) такі товари:

  1. Товари що були в використанні.
  2. Пройшло більше 14 днів.
  3. Пошкоджені пломби.

Де і як можна обміняти чи повернути товар?

Обмін або повернення товару можна зробити в магазині нашої мережі (https://allbos.com.ua/kontakty) , у якому було придбано товар.

При цьому необхідно мати при собі товар, упаковку, комплектуючі, гарантійний талон та товарний чек.

Якщо ви знаходитесь в іншому місті без нашого магазину, товар можна відправити "Новою Поштою". Деталі пересилання можна уточнити за телефоном: 096-088-10-88.

Де отримати інформацію про гарантійне обслуговування? У разі необхідності гарантійного обслуговування, зверніться до продавця, у якого був придбаний товар, або до сервісного центру, контактні дані якого вказані в гарантійному талоні або за телефоном: 096-088-10-88(щодня з 9:00 до 21:00) ).

Який термін гарантії на товар?

Термін гарантії зазначений в описі кожного товару на сайті та може становити від 14 днів до 36 місяців залежно від виду товару. Гарантія може надаватися виробником або продавцем, а її підтвердженням є гарантійний талон.

Якщо товар не може бути відремонтований у гарантійний період, ми надамо вам аналогічний товар або повернемо гроші. При цьому необхідно надати товар з повною комплектацією, гарантійним талоном, чеком та укладанням сервісного центру про "істотний недолік".

У яких випадках гарантія не надається?

Гарантія не надається у разі:

  1. Порушення безпеки гарантійних пломб.
  2. Наявність механічних або інших пошкоджень, спричинених діями покупця або третіх осіб.
  3. Порушення правил використання товару.
  4. Несанкціонованого розтину, ремонту або зміни товару.
  5. Зміна серійного номера або MAC-адреси товару.
  6. Ушкоджень, спричинених впливом на товар сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або екстремальних температур.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на випадкові ушкодження, ушкодження від стихійних лих, ушкодження внаслідок необережного ставлення, недотримання температурного режиму та інших ненормальних умов експлуатації товару.
 

Якщо у вас виникли питання щодо гарантійного обслуговування або повернення товару, телефонуйте за номером: 096-088-10-88(щодня з 09:00 до 21:00).